Gyakori kérdések
Tegyen fel Ön is kérdést szakembereinknek:
Az Ön e-mail címe: Kérdés:

Gyakran Ismételt Kérdések


Regisztráció

A regisztrációt követően megkereshetnek ajánlatokkal, nyereményjátékokkal?

Igen, Ön a regisztrációjával hozzájárul ahhoz, hogy a szabályzatban meghatározott módon megkeressük ajánlatainkkal, promócióinkkal. Ezt a hozzájárulást bármikor visszavonhatja ügyfélszolgálatunknál postai levélben a Tarsago Kft., Budapest 1970 címen vagy elektronikus levélben az np@readersdigest.hu e-mail címen. Kérjük, mindkét esetben adja meg adatait, hogy lemondási szándékát rögzíteni tudjuk. Amennyiben Ön emailben kap ajánlatot tőlünk, az email alján található leiratkozás szövegrészre kattintva jelezheti lemondási szándékát.

Hogyan kezelik a regisztrációkor megadott adataimat?

Adatait bizalmasan kezeljük, azokhoz csak a Tarsago Magyarország Kft., illetve bejelentett adatfeldolgozói férnek hozzá.  Adatai védelméről részletesebben adatvédelmi nyilatkozatunkban olvashat.

Hogyan léphetek be a webshopba?

A főoldalon keresse meg a bal oldalon található BELÉPÉS címszót, az itt látható mezőkbe írja be a regisztráció során megadott felhasználónevét és jelszavát, majd kattintson a BELÉPÉS gombra.

Hogyan módosíthatom a regisztrációnál megadott adataimat?

Adatait a belépést követően bármikor módosíthatja. Az adatmódósításra személyes menüjében van lehetőség: az ADATAIM menüpontra kattintva a megjelenő oldalon áttekintheti, milyen adatokkal regisztrált. Amennyiben bármelyik mezőt módosítani szeretné, kérjük, írja azt át, majd kattintson az ADATOK MENTÉSE gombra. Tájékoztatjuk, hogy felhasználónevének megváltoztatására nincs lehetőség, illetve jelszavát nem tároljuk, így ha azt is megváltoztatja, a következő alkalommal már csak új jelszavának megadásával tud belépni.

Hogyan regisztrálhatok?

A főoldalon keresse meg a bal oldalon található REGISZTRÁCIÓ gombot és kattinson rá. Az űrlapon töltse ki az adatmezőket -  a csillaggal jelölt adatok megadása kötelező. Kérjük, hogy a felhasználónév és jelszó mezőkben ne használjon ékezetes és speciális karaktereket, mint például: *, #, stb. A kitöltést követően kattintson a REGISZTRÁCIÓ ELKÜLDÉSE szövegre. Ezt követően az Ön által megadott email címre kap tőlünk egy levelet, és az ebben található linkre kattintva aktiválhatja regisztrációját. Ne feledje, ha aktiválta regisztrációját, azonnal 500 hűségpontot írunk jóvá Önnek, amelyet rögtön le is vásárolhat.

Korábban regisztráltam az oldalra, de elfelejtettem a belépéshez szükséges adataimat. Mit tegyek?

Kérjük, kattintson a REGISZTRÁCIÓ felirat alatt található Elfelejtett Jelszó szövegre. A felugró mezőbe írja be email címét, majd kattinson a MEHET gombra. Felhasználónevét és új jelszavát rendszerünk azonnal elküldi az email fiókjába. Kérjük, hogy a belépést követően változtassa meg jelszavát. Amennyiben a regisztrációnál megadott email címére sem emlékszik, kérjük, regisztráljon újra, vagy küldje el adatait a HU-CS@tarsago.com címre, hogy beazonosíthassuk regisztrációját.


Megrendelés

A személyes átvételt választottam, de mégsem tudom átvenni a terméket. Mit tegyek?

Ha a személyes átvételt választotta, 2 hétig van lehetősége átvenni a terméket. Amennyiben ezen időszakon belül nem veszi át megrendelését, azt automatikusan postázzuk Önnek, de ebben az esetben felszámoljuk a csomagolási és postaköltséget is.

Előfizettem a magazinra, miért nem kaptam meg ebben a hónapban?

Feltétlenül jelezze ügyfélszolgálatunknak panaszát, hogy a pótlás iránt intézkedhessünk, illetve pontosítsuk a címét, ha szükséges. Az előző hónap végén minden előfizetői példányt átadunk kézbesítésre, tehát legkésőbb a hónap 5. napjáig meg kell érkeznie az aktuális számnak.
(e-mail: HU-CS@tarsago.com, tel.: 1-296 3600, levélben: 1970 Budapest)


Hogyan fizethetem ki a terméket?

A megrendelés során kiválaszthatja az Ön számára legideálisabb fizetési módót: fizethet kényelmesen, bankkártyával a megrendeléssel egyidőben, vagy választhatja a készpénzes utánvételt, így a termék átvételekor kell fizetnie. Tájékoztatjuk, hogy személyes átvétel esetén csak készpénzt tudunk elfogadni.


Hogyan kapom meg a terméket?

A megrendelés során kiválaszthatja, hogyan szeretné megkapni a termékcsomagot. Átveheti személyesen a székhelyünkön nyitvatartási időben, illetve postai úton is eljuttathatjuk Önhöz a megrendelt terméket. Elképzelhető, hogy a postás nem tudja kézbesíti Önnek a küldeményt, ebben az esetben értesítést hagy a postaládájában a csomag érkezéséről, és a postahivatalban átveheti azt.

Hogyan módosíthatom a megrendelésemet?

Ha még nem küldte el megrendelését, bármikor módosíthatja azt a kosárban. Kedve szerint állíthatja át a mennyiséget, hozzáadhat termékeket a kosarához, illetve törölhet is belőle tételeket. Ha már elküldte a megrendelést, kérjük, mielőbb írjon a HU-CS@tarsago.com email címre vagy hívjon minket a (06 1) 296 3600-ás telefonszámon.

Hogyan mondhatom le a megrendelésemet?

Kérjük, mielőbb lépjen velünk kapcsolatba a HU-CS@tarsago.com email címen vagy hívjon minket a (06 1) 296 3600-ás telefonszámon. Amennyiben megrendelését feldolgoztuk és kézbesítésre is átadtuk, kérjük, ne vegye át a csomagot a kézbesítőtől. Ha a termék átvétele és kifizetése után gondolta meg magát, az átvételt követő 8 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti a terméket, a kifizetett vételárat visszautaljuk Önnek.

Hol adhatom meg a szállítási címet?

Szállítási címet a megrendelés során adhat meg. Ha a postai kézbesítést választja, automatikusan felajánljuk Önnek ezt a lehetőséget. Kérjük, olyan címet adjon meg, ahol napközben is biztosan elérhető.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Postai kézbesítés esetén megrendelését követően 10-12 munkanapon belül kapja kézhez a termékcsomagot. Amennyiben a személyes átvételt választja, a megrendelés időpontjától számítva 3 munkanap elteltével veheti át megrendelését a székhelyünkön.


Nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem. Ilyenkor mi a teendő?

Elnézését kérjük a kellemetlenségért. Kérjük, mielőbb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a HU-CS@tarsago.com email címen vagy hívjon minket a (06 1) 296 3600-ás telefonszámon, hogy az Ön által megrendelt terméket haladéktalanul és díjmentesen elküldhessük Önnek.

Regisztrálnom kell az oldalon, ha vásárolni szeretnék?

A termékek részletes leírását megismerheti regisztráció nélkül is, azonban webáruházunkban csak a regisztrációt követően tud vásárolni.

Sérült terméket kaptam, mit tegyek?

A Tarsago 100%-os minőségi garanciájának megfelelően amennyiben sérülten vagy működésképtelenül kapja kézhez a terméket, azt természetesen díjmentesen kicseréljük Önnek.

Személyes átvétel választása esetén mikor kaphatom kézhez a terméket?

A megrendelést követő 5 munkanap elteltével veheti át a terméket.  Az ügyintézés megkönnyítése érdekében kérjük hozza magával a kinyomtatott visszaigazolást. Köszönjük a segítségét!


Hűségprogram

Egyszerre hány hűségpontot válthatok be?

Bármennyit beválthat az adott megrendelés csomagolási és postaköltséggel csökkentett összegének 90%-ig. Például, ha a fizetendő végösszeg 11 400 Ft, akkor Ön maximum 9000 pontot válthat be.

Hogyan gyűjthetek pontokat?

Hűségpontokat regisztráció, termékvásárlás, illetve a vásárolt termékek véleményezése után adunk Önnek. Hűségprogramunk részletes leírásához, kérjük, kattintson ide!

Miért nem tudom felhasználni a hűségpontjaimat?

Hűségpontjait visszaigazolt regisztráció, kifizetett termék véleményezése vagy bankkártyával történő fizetés után azonnal beválthatja. Amennyiben az utánvétes fizetést választotta, abban az esetben a fizetést követő néhány nap múlva tudja majd felhasználni kapott hűségpontjait, miután fizetésről szóló információ beérkezett hozzánk.  Ezekben az esetekben szíves türelmét kérjük. Ha a fentiektől bármilyen eltérést tapaszal, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a HU-CS@tarsago.com email címen.

Mire tudom beváltani a hűségpontjaimat?

Az öszegyűjtött hűségpontokat a Reader's Digest magazin előfizetések kivételével bármire beválthatja a webáruházban található és rendelhető termékeink közül.


Kedvezmények

A kiárusítás kategóriában meddig érhetőek el a termékek?

Ebben a kategóriában kizárólag kifutó termékeink találhatóak meg, amelyek időkorlát nélkül, a készlet erejéig rendelhetőek, valamint egy-egy határozott időtartamra szóló akció termékeit is ebben a kategóriában találja meg. Utóbbi esetben csak egy adott időszakra szállítjuk le termékeink árát.

Hogyan mentesülhetek a csomagolási és postaköltség fizetése alól?

A csomagolási és postaköltség nem kerül felszámításra, amennyiben Ön a személyes átvétel opciót választja.  Szintén elengedjük a csomagolási és postaköltséget, ha megrendelésének összértéke meghaladja a 15 000 Ft-ot. A Reader’s Digest magazinok vásárlása esetén a csomagolási és postaköltséget a magazinok ára tartalmazza, így ezekben az esetekben sem kell külön fizetnie érte.

Mekkora mennyiségi kedvezményben részesülhetek?

Amennyiben Ön csupán egy terméket vásárol, abban az esetben Önnek nem jár semmilyen mennyiségi kedvezmény. Két termék vásárlása esetén mindkét termék árából 5-5% kedvezményt biztosítunk. Három vagy háromnál több termék vásárlása esetén minden termék árából 10-10% kedvezményt adunk.

rdshop.hu
saját oldalak
legnépszerűbb kategóriák
közösség
tagságok
Design & fejlesztés: